תביעות והחזרת סחורה

הסחורה שהוזמנה לא בסדר, או לא לפי הציפיות שלך? אנו ייעץ לך כיצד תוכל להתלונן על הסחורה, או נעזור לך בהחזרת המוצרים.

אני רוצה להתלונן על מוצר או משלוח

במידה והמוצר הנרכש אינו פועל כהלכה, אנו נדאג לעזרה בהתקנה, תיקון או החלפה. עליך למלא את טופס התלונה ולשלוח אותו לכתובת שלנו יחד עם המוצרים.

תבע סחורה

אני רוצה לבטל את החוזה ולהחזיר את המוצר

אתה יכול לצאת מחוזה הרכישה תוך 14 יום מהמסירה, כלומר להחזיר סחורה שנרכשה בחנות האלקטרונית שלנו ללא מתן סיבה. עליך למלא את טופס ביטול החוזה ולשלוח אותו לכתובת שלנו יחד עם הסחורה.

החזרת סחורה

 

שאלות נפוצות - תשובות לשאלות הנפוצות ביותר

1. כיצד אוכל לפנות למחלקת התלונות?

אתה יכול ליצור קשר עם מחלקת התלונות שלנו על ידי שליחת דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected] .

 

2. כמה זמן לוקח לטפל בתביעה?

אנו מטפלים בתלונות באופן מיידי, אך לא יאוחר מ-30 יום מתאריך הקבלה.

 

3. איך להתנהל בהחזרת סחורה?

אתה יכול לעזוב את החוזה ולהחזיר את הסחורה ללא מתן סיבה תוך 14 יום מהרגע שבו אתה או מי שיועד על ידך קיבלת את הסחורה. לאחר החזרת הסחורה, נחזיר לך את סכום הרכישה ששולם בצורת שליחת תשלום לחשבונך.

 

4. האם אוכל לסגת מהחוזה אם אני קונה כחברה?

לא, למרבה הצער החברה אינה אדם פרטי ולכן אינה יכולה להחזיר את הסחורה בתוך התקופה החוקית של 14 יום כמו עם אנשים פרטיים. אפשר להסכים על החלפת סחורה למוצר אחר.

 

5. מי נושא בעלויות משלוח הסחורה המוחזרת?

החזרת הסחורה חזרה למחסן שלנו היא לגמרי בסמכותך. זה חל גם על העלויות הנלוות לכך.

 

6. לאן עלי לשלוח את הסחורה שברצוני להחזיר?

לפני שתחזירו את הסחורה, ארזו אותה כראוי, והדביקו תווית עם הכתובת שלנו על הצד החיצוני של האריזה. הנה הכתובת למשלוח החבילה עם הסחורה המוחזרת:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


אבל תהיה זהיר! לא נישא באחריות למצב בו נקבל את החבילה שלך מהספק. לכן לפני שליחת הסחורה יש להכניס אותה למצב המקורי בו הגיעה מאיתנו, ולמלא את הארגז בחומר שיגן על הסחורה מפני נזקים במהלך ההובלה. אם למרות זאת קורה משהו למשלוח שלכם בדרך אלינו, פנו מיד למוביל שקיבל מכם את החבילה ותבעו פיצוי על הנזק.

 

7. אני רוצה להחליף את הסחורה (למשל בגלל המידה הלא נכונה). כיצד עלי להמשיך?

במידה ולא נעשה שימוש כלל במוצר (כלומר אין עליו זיהומים- שיער, לכלוך וכדומה), נוסה רק, יש אפשרות להחליף את המוצר במידה אחרת. עם זאת, יש למלא את טופס התלונה ולציין בהערה את בקשת ההחלפה למוצר אחר/מידה אחרת.

 

8. האם אני יכול להחזיר כל סוג של מוצר?

בהחלט לא. החוק מגדיר במדויק אילו קטגוריות של טובין לא ניתן להחזיר. למשל, אוזניות בתוך האוזן (אוזניות ריגול) וכדומה.

הקונה אינו יכול לחזור בו מהחוזה שהוא נושא לו

  1. מכירת טובין שנעשו על פי הדרישות המיוחדות של הקונה, סחורה בהזמנה אישית או סחורה המיועדת במיוחד לקונה אחד (למשל ייצור לוגו ניאון או עבור מקרן גובו, תגי שם בהתאמה אישית לפי בקשת הקונה),
  2. מכירת סחורות הנתונות להפחתת איכות מהירה או להידרדרות,
  3. מכירת סחורה סגורה באריזת מגן, שאינה מתאימה להחזרה מטעמי הגנה בריאותית או היגיינה ושאריזה המגן נשברה לאחר אספקת המוצרים (למשל אוזניות בתוך האוזן - אוזניות ריגול, מנקה ניטריט וכד'. ),
  4. אספקת תוכן אלקטרוני שלא על גבי מדיום פיזי, אם אספקתו החלה בהסכמה מפורשת של הצרכן והצרכן הצהיר כי הודיעו לו כראוי כי בהבעת הסכמה זו הוא מאבד את זכותו לבטל את החוזה (למשל, רישיון תוכנה דיגיטלי/אלקטרוני).

 

9. מתי אקבל את התשלום עבור הסחורה המוחזרת?

אנו שולחים כסף עבור סחורה שהוחזרה לא יאוחר מ-14 יום לאחר קבלת החבילה ובדיקת הסחורה המוחזרת. על פי חוק, עומדים לרשותנו 14 יום מיום הקבלה במחסן לעבד את הסחורה מהחוזה. אתה תקבל את כספך בחזרה באותה דרך שבה התשלום הגיע אלינו. בתשלומים אקספרס (כרטיס אשראי, Google Pay, Apple Pay וכו'), הכסף יגיע לחשבונך תוך 3 ימי עבודה. העברה בנקאית אורכת בדרך כלל 1-3 ימי עסקים. אם התשלום היה במזומן במסירה, עליך למלא בטופס את מספר החשבון בפורמט IBAN (הוסף גם את שם המקבל) לקבלת ההחזר ואנו נחזיר את התשלום באמצעות העברה בנקאית.